כמה זמן מחזיק מיקרובליידינג?

סובלת מגבות דלילות, בהירות וכמעט לא נראות? מדובר על תופעה ממנה סובלות לא מעט נשים, כאשר הפגיעה בכמות וצמיחת השערות בגבות משפיעה על היכולת שלהן לסדר את הגבות בצורה אסתטית ומרשימה. כיוון שגבות מסודרות מעניקות לפנים את המראה המטופח והיפה שכל אישה רוצה להציג, וודאי גם את רוצה לדעת כיצד תוכלי להתגבר על בעיית הדלילות בגבות ולהסתובב עם גבות עבות, יפות ומעוצבות.

הפתרון הזמין והמהיר הוא כמובן איפור זמני של הגבות עם עיפרון או צללית, רק כדי להמחיש גבות עבות יותר. כיום אפשר למצוא פתרון יעיל יותר שגם מחזיק ליותר זמן והוא איפור קבוע בגבות, המוכר גם בשם מיקרובליידינג. לקריאה אודות מכשיר מיקרובליידינג

מהו מיקרובליידינג?

מדובר על שיטה מוצלחת ופופולרית להוספת פיגמנט צבע לאזור הגבות, זאת באמצעות מכשור חשמלי מיוחד המאפשר לצייר קווים דקיקים ועדינים שמדמים את מראה השעיר הטבעי בפנים. הטכניקה כוללת שימוש במחטים דקים במיוחד המחדירים צבע לשכבת העליונה בעור, כך שעל פני העור נראה כאילו מדובר על שערות אמיתיות המשתלבות בצורה מושלמת עם השערות הטבעיות שצומחות בגבות.

כיוון שהתהליך כרוך בהחדרת צבע לשכבות העור, זוהי שיטה המוכרת גם בשם איפור קבוע כיוון שהפיגמנט בעור יכול להחזיק מעמד למשך כמה חודשים ארוכים.

כמה זמן יכול להחזיק איפור בגבות בשיטת מיקרובליידינג?

תהליך איפור קבוע בגבות יכול להתאים לכל אישה שרוצה להסתובב עם גבות עבות, יפות ומטופחות מבלי להגיע כל כמה שבועות לקוסמטיקאית כדי לסדר ולנקות את הגבות. איפור קבוע בשיטת מיקרובליידינג יכול להישאר על העור במשך חצי שנה ועד שנה וחצי בממוצע, זאת בהתאם לסוג העור של כל מטופלת, כמות הפיגמנט שהחודר לעור ועוד פרמטרים אחרים. למידע בנושא לימודי מיקרובליידינג

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אימוני כושר לנשים אחרי לידה
אימון כושר הוא דרך מצוינת לשמור על כושר ובריא. חשוב גם לנשים לאחר לידה להישאר בכושר ובריאות. מאמר זה...
קרא עוד »
יול 26, 2022
Prety – איך האינטרנט יכול לעזור למצוא את הטיפול הטוב ביותר
אם אנחנו רוצים למצוא אנשי מקצוע, בכל תחום שהוא, הרי שאנחנו לא צריכים לעבוד קשה מדי. אנחנו יכולים...
קרא עוד »
יונ 01, 2020
החלקות אורגניות איכותיות – איך נהנים מהחלקת שיער איכותית
כל אישה אשר רוצה ליהנות היום מאפשרות של החלקה שיער איכותית, יכולה לבחור, הן מבין שורה של החלקות שיער...
קרא עוד »
אוק 07, 2021