עגילי פנינה – האם הם מתאימים לכלות?

עגילים הם תכשיט שיש להם נוכחות דומיננטית מאוד. וזאת מחמת הסיבה הפשוטה שהם מגלים נוכחות רבה באזור הפנים, והזוהר שלהם משפיע ישירות על הפנים. לכן יש התייחסות רבה לעגילים של Theladybride ולעיצוב שלהם. ואכן, כל כלה באשר היא תבחר לענוד עגילים מתאימים, עגילים כאלו שישלימו את ההופעה שלה ויהפכו אותה לנעימה, זוהרת ונאה יותר. אחד מסוגי העגילים הנפוצים הם עגילי פנינה. מדובר על עגילים שעשויים מפנינה. והשאלה היא האם הם מתאימים לכלה?

הצבע, הגודל והברק

כאשר הנושא הוא עגילי פנינה חשוב להבין שלא מדובר על זוג עגילים אחד ומיוחד שעליו אנחנו דנים. כי יש כל כך הרבה סוגים של עגילי פנינה.

  • פנינה צמודת אוזן – העגיל הקלאסי שרבים מכנים אותו עגיל פנינה הוא עגיל שכולו פנינה, והוא צמוד לאוזניה של הכלה.
  • עגיל שזור פנינים – פנינים עשויות להיות קישוט מדהים לעיצוב העגילים. פנינים גדולות או קטנות, פנינים בודדות או ברצף ועוד.
  • גוונים – אמנם אנחנו בוחרים במילה פנינה לתיאור גוון מסוים מאוד. אבל למעשה יש פנינים במגוון רחב של גוונים. כך שניתן לגוון את עגילי הפנינה וליהנות מסוגים שונים של עגילים.

למה זה מתאים לכלה?

אז כן, התשובה חיובית. עגילי פנינה בהחלט מתאימים לכלה. שכן העגילים הללו מאופיינות בצבען הבהיר והחגיגי, מה שמתאים במרבית המקרים לשמלה הכלתית. כמו כן הפנינים מאירים את הפנים ותורמים נופך חגיגי ומיוחד. מה שבהחלט מתאים לכל כלה. כך שבבואנו לבחור עגילים לכלה בהחלט יהיה מתאים לבחור עגילי פנינה.

התאמה להופעה הכללית

אם כי חשוב מאוד לציין כי עגילים לכלה חייבים להתאים לכל המכלול. ולכן אי אפשר להתייחס אליהם באל ישות בפני עצמה. העגילים יתאימו ליתר התכשיטים, לגוון השמלה וכן למראה פניה של הכלה. רק כך ישלימו העגילים את ההרמוניה, ויתרמו את חלקם להופעה הרצויה והחגיגית. אם כבר החלטתם שאתם הולכים על עגילי פנינה, זה הזמן לבחון את מכלול האפשרויות ולאתר עגילי פנינה מוצלחים ויפים באמת. כי עגילים יפים, מעוצבים ומתאימים תורמים המון למראה ולרושם!
תכשיטי כלה זה דבר חשוב מאוד במראה הכלה ביום חתונתה,
יש לבחור אותם בקפידה.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פעילויות יצירתיות לחול המועד סוכות
חגי תשרי כבר ממש מעבר לפינה, וחשוב להיערך לקראת חופשת סוכות, ולו כדי להעניק לילידם חופשה יצירתית...
קרא עוד »
ספט 04, 2019
מכנסיים לנשים שעושים את ההבדל
כמה תשלמי עבור זוג מכנסיים? 100 שקלים? 50 שקלים? 30 דולר? או שאולי תבחרי להזמין כמה זוגות מכנסיים און ליין...
קרא עוד »
מאי 03, 2020
אריחי גומי לריצוף חדר כושר ביתי: בטיחות ועמידות
יצירת חלל ייעודי לחדר הכושר הביתי שלכם היא השקעה נהדרת במסע הכושר שלכם. אריחי גומי לריצוף חדר כושר...
קרא עוד »
אוק 08, 2023