משחקים בדלת – סכנה לאצבעות הילדים

דלתות הן חלק אינטגרלי מכל מבנה כמעט. יש דלתות אשר עשויות עץ, דלתות אשר עשויות זכוכית, דלתות שעשויות פלסטיק ודלתות שעשויות מתכת. מנגנון הפתיחה של הדלתות הללו הוא ברוב המכריע של המקרים עשוי צירים, למרות שיש מקומות שבהם מבצעים את הפעולה עם דלת נגררת. עבור דלתות ציר חייבים לדאוג להתקנה של אביזר שימנע את כל אותם המקרים של הסכנה, שמתרחשים יותר כאשר מדובר בילדים קטנים ופחות כאשר מדובר באדם מבוגר. עד אשר ילדים יבינו כי האזור של הדלת והדלת עצמה זה בהחלט לא משחק, פעולת מנע חכמה תדאג לשלום האצבע הקטנה.

סכנה אמיתית שיכולה להתרחש

ילדים הם כאלה שבגיל קטן תמיד נמצאים במצב של חקר הסביבה שבה הם נמצאים. דבר זה אומר כי הם בשלב של מישושים עם הידיים על מנת לחוש את כל הדברים שהם מוצאים, ובשלב האוראלי הם אף מכניסים את מה שהם מוצאים אל הפה, וכך אותו הם חשים ולומדים. כשילד בשלבים הללו של הזחילה וההליכה כבר מגיע אל האזורים שבהם יש דלתות, זה חשוב כי הדלת הזו לא תהיה עוד סוג של מקום שבו קיימת סכנה לאצבעות הקטנות. ילדים שדוחפים את האצבעות או פשוט נמצאים במקום שבו יש תנועה של סגירה ופתיחה מידי פעם בפעם מסכנים את עצמם עד לרמה של בר ואפילו של קטיעת אצבעות.

איך מונעים את הסכנה הזו מראש

סכנות נמצאות מסביב למקום שבו נמצאים ילדים כל העת, והפעולות שעושים על מנת למנוע את הסכנה הזו מראש הן אלה שהופכות את הסביבה לבטיחותית למשחק ולחקר של ילדים כולל האצבעות הקטנות שלהן שמשוטטות בכל מקום ומחפשות עוד דבר מה לגלות. התקנה של מגיני אצבעות היא מאוד פשוטה וכזו שאינה מצריכה איש מקצוע, מספיק להבין באיזו סוג של דלת מדובר ולבצע את הרכישה וההתקנה של מגן רלבנטי בדלתות, דבר שחשוב בעיקר עבור ילדי גני ילדים. אופציה נוספת היא על ידי שימוש במעצור חזק לדלת, כזה שהילדים לא יכולים להזיז וכך הדלת נותרת במקומה ללא קשר היכן נמצאות האצבעות.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם תפילה מרחוק יכולה לסייע ליולדת?
יולדת – כמה חששות, כאבים ולבטים. אין ספק שזו אחת הסיטואציות המאתגרות עבור כל אישה באשר היא, וזמן...
קרא עוד »
יונ 18, 2020
למה משמשת מחית וניל?
הווניל הוא סוג של צמח סחלבי בעל זרעים גדושים בטעם וניחוחות, שכיום משמשים למגוון שימושים וצרכים...
קרא עוד »
מרץ 04, 2023
איך אני מוצאת את הסטייליסטית האישית שתתאים לי?
כל בחורה אשר רוצה לשפר את סגנון הלבוש שלה ולדעת שהיא בוחרת בבגדים שהכי מחמיאים לה, פשוט צריכה לשקול...
קרא עוד »
פבר 06, 2019