מי מאמין לתורת המספרים

מי מאמין לתורת המספרים

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד אנשים רבים בוחרים להאמין וללכת אחר אמונות שונות, שלרוב אינן מדעיות או מוכחות. האמונה אחר שיטה כזו או אחרת נובעת בעיקר מהצורך הנפשי, אישי או רפואי של אותו אדם. לרוב זה קורה כאשר אותם אנשים לא מקבלים את המענה שהם חיפשו באמצעות שיטה מדעית ו"רגילה", ולכן הם מעדיפים לפנות למקומות אחרים שאינם קונבנציונליים בפני הרוב.

צורך בעזרה רפואית

אנשים רבים סובלים מבעיות רפואיות שונות. לרוב הבעיות האלו אינן מסכנות חיים, אך מעיקות מאוד וגורמות לפגיעה באורך החיים היומיומי. לדוגמה אדם הסובל מדלקת פרקים, סובל באופן יומיומי מכאבים קשים ומוגבלות בתנועה ולכן זה גורם לו תסכול רב. מבחינת הרפואה אותו אדם סובל ממחלה כרונית, שתרופות שונות יכולות להקל על הסימפטומים אך לא לרפא את המחלה.

הבעיה מתחילה כאשר אותן תרופות גורמות לאותו אדם תופעות לוואי קשות, שגם הן פוגעות מאוד בשגרת החיים שלו. לכן, הוא יעדיף לא לקחת את התרופות כדי לא לסבול מאותם סימפטומים מעיקים וגם כדי לא להכניס לגופו תרופות כימיות שעלולות להזיק לטווח הארוך. לכן, אותו אדם יעדיף לזנוח את הרפואה הרגילה והקונבנציונלית ולחפש מענה יעיל יותר אצל הרפואה האלטרנטיבית.

צורך בעזרה נפשית

נוסף לפן הרפואי, אנשים רבים צריכים לקבל חיזוק נפשי לצורך העלאת המורל ומצב הרוח. הקשיים היומיומיים הנובעים מלחץ בעבודה, בעיות כלכליות ועוד גורמים לאנשים רבים להרגיש דכדוך וקושי נפשי להכיל ולהתמודד עם הכל. לכן הם יעדיפו לפנות למטפלים, כמו ד"ר רמי שקלים, שיוכלו לעזור להם ללא צורך בהתבססות על המדע, רפואה קונבנציונלית ותרופות כימיות.

עזרה באמצעות הנומרולוגיה – תורת המספרים

הנומרולוגיה היא שיטה שאינה מדעית העוזרת לאפיין ולאבחן כל אדם על פי תורת המספרים. כמעט כל אחד יכול ללמוד את התחום באמצעות קורס נומרולוגיה. על פי שיטה זו לכל אדם יש מספר מיוחד המאפיין אותו, וכך הוא יכול לקבל עצות ותשובות מהנומרולוג על פי אותם מספרים. הנומרולוג יכול להוביל את האדם לחשיבה נכונה וטובה, תוך שינוי אורך החיים הלחוץ והמעיק וכך לגרום לו להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמו. כך אותו אדם מקבל חיזוקים אישיים הנותנים לו העצמה אישית ועזרה נפשית.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בשמים לגברים – 5 המובילים
בשמים הם חלק חשוב משגרת הטיפול האישי של הגבר. הם עוזרים בשמירה על השאיפה התמידית להיגיינה ובכך גם...
קרא עוד »
נוב 22, 2022
חושפים את היתרונות הנסתרים של מכשירי חשמל על ידי מותגים מובילים
כאוטוריטה בתחום מוצרי החשמל, אני מתרגשת לחשוף את היתרונות הפחות מוכרים אך המהותיים הנלווים לבחירת...
קרא עוד »
דצמ 16, 2023
8 טיפים לעיצוב חדרי תינוקות
הדרך שלכם להפוך את חדר התינוקות שלכם למושלם בכל קנה מידה מתחילה בכך שתביאו בחשבון את עשרת הטיפים...
קרא עוד »
פבר 04, 2019