מחפשים עזרה? כדאי לכם להכיר את "אקשיבה"

המאמר הזה נכתב כשר אחנו תושבי ישראל, ממש כמו כל תושבי כדור הארץ בכל העולם כולו, מאוימים מהמגיפה שהשתלטה על העולם, מגיפת הקורונה. אנחנו כולנו נמצאים באותה סירה. יהודים מו גוים, דתיים כמו חילוניים. כולם כולם מאוימים מהנגיף הקטנטן שמגלה כוחות איתנים.

כל אחד מחפש ולעיתים אף מוצא את הדרכים להתמודד עם הצרה שהתרגשה עלינו.

אך יש הרבה אנשים שלא ממש מצליחים להירגע. הם מפוחדים עד מוות מאימת המכה. הם חוששים לחייהם, פשוטו כמשמעו. הם רועדים וחוששים לצאת מפתח הבית, הם לא מעזים להזמין חברים, הם כמובן גם לא יוצאים להתארח. אז כל עוד החששות הללו לא גורמות להם לחרדות ולתחושת נפשיות מעיקות, המצב אולי סביר ביחס למציאות. אך ברגע שמדובר בחרדה שיש לה תופעות קליניות שונות, ברור שהוא זקוק לעזרה.

אקשיבה – גם בעת משבר הקורונה

כרגע כאשר משבר הקורונה בעיצומו ואנחנו סובלים כולנו מהבעיות הנלוות, אנחנו יכולים בהחלט להיעזר בצוות של אקשיבה. הצוות המקצועי אשר ערוך לתת לנו מענה מקצועי של צוות מיוחד, על מנת להקל עלינו את ההתמודדות עם הצרה שהתרגשה על כולנו.
וודאי צצה לך לא פעם מחשבה שאתה לא רוצה יותר לחיות!
ובכן, זה בהחלט נורמלי ותוכל לקבל עזרה וסיוע בסילוק ההרגשה הזו!

הצוות של אקשיבה למעשה מציעים עזרה נפשית גם בתחומים אחרים. אנחנו מוצאים את הצוות המקצועי גם בצמתים אחרים של בעיות נפשיות מסוגים שונים כאשר הם בהחלט מהווים מעין עוגן והצלה עבור אנשים הסובלים מבעיות במגוון תחומים. אם אלו בעיות בביטחון עצמי ואם אלו בעיות של קשב וריכוז. אנחנו מוצאים את הצוות של אקשיבה גם בתחום של בעיות חרדה ממצבים שונים, התמודדויות בעידן המודרני ועוד שלל סוגים שונים של בעיות.
כשבן אדם מכניס לתוכו אמונה באלוהים, הדברים הרעים כבר מקבלים אצלו פרספקטיבה אחרת וחיובית יותר!
לחצו כאן למידע נוסף על אמונה.

עזרה במקום הנכון

בכל  בעיה אנחנו זקוקים לפתרון שיתקבל על ידי אדם או לחילופין איש מקצוע העוסק וגם בקי בתחום הספציפי. אנחנו יודעים כי פתרון אשר ניתן שלא בצורה הנכונה הוא פתרון שעשוי להפוך את המצב לגרוע עוד יותר. אנחנו אף פעם לא רוצים שזה מה שיקרה אתנו. על כן אנחנו חייבים לשים לב כי הפנייה שלנו נעשית אך ורק אל הכתובת הנכונה והמתאימה לבעיה שלנו.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מציאות מדומה
מי שחי בתקופה הזו זוכה לראות כיצד הטכנולוגיה דוהרת קדימה ומשפיעה על כל תחום בחיים שלנו. אפשר רק לנחש...
קרא עוד »
אוק 30, 2022
מצוות בזוגיות על פי ההלכה היהודית
אם אתם זוג צעיר שרוצה להצליח בחיי הזוגיות, כמו גם להקים משפחה לתפארת - חשוב שתדעו כי קיום מצוות...
קרא עוד »
מרץ 01, 2019
חלונות כהים לרכב
חלונות כהים הם דרך מצוינת להגן על המכונית שלך מפני השמש. הם גם שומרים על המכונית שלך קרירה יותר בקיץ...
קרא עוד »
אוק 24, 2022