מה עושים כשהמצבר חלש, ואיך נמנעים מכך מראש?

מצבר הרכב שלכם מתחיל להראות סימנים של סוף חיים? זה הזמן להיעזר בשירותי תיקוני מצברים בדרכים, שיבואו עד למקום בו נתקעתם עם רכבכם וידאגו להחליף לכם את המצבר המקולקל שלכם למצב חדש או ליד שנייה.

מה עושים כשהמצבר חלש, ואיך נמנעים מכך מראש?

בכדי להימנע ממצבר חלש, יש לבדוק אותו קודם כל, כך שכדאי מאוד שלא תעבור לה שנה שלמה, ולא בדקתם את המצבר שלכם. מצבר טוב הוא זה אשר יעבוד לפחות שלוש שנים מרגע שקניתם אותו, כמובן, במידה ושמרתם עליו כמו שצריך.

בכל הקשור ברכב ישן, כזה שהמצבר שלו לא עובד כל יום או אפילו כל חודש, רצוי לנתק אותו מהמגעים שלו או לפחות, במידה והוא מחובר לרכב ואתם לא רוצים לנתק אותו, ניתן לפחות להניע את הרכב כך שהמצבר "יתעורר" מהתרדמת שהוא נמצא בה.

מצבר יד שנייה יכול לתפקד טוב?

ראשית, כמו כל דבר בחיים, רצוי שהמצבר יהיה חדש לחלוטין. היתרון בכך הוא מכמה סיבות כשהראשונה שבהן, היא כמובן האופן בו יעבוד המצבר לאורך זמן. כמעט תמיד, מצבר חדש יעבוד יותר זמן מזה הישן.

שנית, חשוב לדעת שכאשר רוכשים מצבר ישן, האחריות, אינה מגיעה אתו. מצבר חדש, כך לרוב, נרכש עם אחריות של 3 שנים לפחות. למה זה טוב? פשוט – מצבר שנגמר בתקופה הזו או שהפסיק לעבוד מסיבות שונות, יהיה באחריות יצרן.

אחריות על מצבר חדש והמשמעות שבו

למצבר חדש, קיימת אחריות של 3 שנים לפחות מרגע קנייתו. השקט שייתן עבורכם מצבר חדש יעשה את שלו וכך תהיו רגועים יותר למשך 3 שנים. זהו פלוס ענק עבור נהגים שמשתמשים ברכבם באופן יומי.

טוב לזכור, שלא רק מי שמשתמש ברכבו באופן יומי, צריך מצבר חדש אלא דווקא נהגים שנוהגים לא להשתמש ברכבם יותר מידי, גם להם יהיה צורך במצבר חדש שכן אי נסיעה ברכב במשך זמן רב, גורמת למצבר להתקלקל. נסו לשמור על המצבר שלכם כמה שיותר ותחסכו לאורך זמן.
המצבר קורא לעזרה? מוזמנים לפנות אל שחר כהן מצברים:
https://bestmazber.co.il/

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תקרות מגשים – איך לבנות אותן בצורה יציבה
תקרות מגש הן דרך מצוינת להוסיף מראה ייחודי ומסוגנן לבית שלך. הם גם דרך קלה לגרום לחדר להיראות גדול...
קרא עוד »
מאי 25, 2023
צרבת בהריון – מה האופציות שלך
אם את בהריון, בוודאי שמעת לא פעם את המשפט "הריון זאת לא מחלה", וזה נכון, לא מדובר במחלה, אלא בתהליך טבעי...
קרא עוד »
אוג 31, 2019
טיפים של Insider לבחירת סוכן ביטוח
ניווט בעולם הביטוח יכול להיות מרתיע, אך עם הדרכה נכונה, בחירת סוכן הביטוח המושלם יכולה להיות קלה....
קרא עוד »
מרץ 09, 2024