כלוב משקולות – רק בחדר כושר?

כלוב משקולות, נועד כדי לתת מקום ראוי ומוקצה רק למשקולות שבהם מתאמנים בחדר הכושר כדי שיהיו במקום מוגדר ומסוים. כלוב משקולות הוא הכרחי בחדר הכושר ובמיוחד בבית, שכן הוא ממסגר בתוכו את המקום האידיאלי עבור משקולות העלולות להיות מסוכנות לילדים בבית

כלוב משקולות – רק בחדר כושר? 

כל חדר כושר מחויב להציב כלובים ששם מניחים את המשקולות הכבדים כדי שלא יזיקו חלילה לאיש. במקומות מסוימים, הכלובים האלה נעולים, וכשמתאמן מעוניין להוציא משקולת ולהתאמן, הוא יודע בדיוק הכין להחזיר אותה, דבר שגם מונע איבוד של משקולות ונזקים מיותרים

תרגילים עם משקולות – למה זה כדאי? 

התרגילים הטובים ביותר הם אלו שמשפרים את הביצועים שלך מחוץ לחדר הכושר – בין אם זה אומר לרוץ חצי מרתון, להזיז רהיטים בסלון בביתך או, לטפס על גרם מדרגות בשכונה שלך. התרגילים האלה הם מה שמאמנים מכנים "פונקציונליים", ובאופן כללי, הם זקוקים למשקולות חופשיות.

משקולות חופשיות מאפשרות לגופך לנוע בכל שלושת מישורי התנועה, כך שתנוע כמו שהיית עושה בחיים הרגילים. עם זאת, בחיים מחוץ לחדר הכושר, לעתים רחוקות אתה דוחף, מושך או מרים דברים גם כך מבלי לשים לב.

תרגילים נוספים עם משקולות באתר של אקס וור

למה משקולות בבית כל כך יעילים? 

מכיוון שמשקולות חופשיות, שלא כמו מכונות, אינן קבועות לנתיב מסוים, פירוש הדבר שאינך צריך לדחוף או למשוך לכיוון אחיד. עליכם גם לשמור על המשקולות – ועל עצמכם – מלהתנדנד איתם. זהו דבר טוב לכל השרירים בגוף האדם.

מכיוון שגופך צריך לעבוד כדי לתמוך במשקל ולשלוט בתנועה, השרירים הגדולים שלך, שרירי המייצב והליבה כולם עובדים יחד כדי לשלוט בתנועות שלך". אז עם כל איבר אתם מחזקים את הדרך ליותר משריר אחד.

שיפור שיווי משקל על ידי אימון עם משקולות |

משקולות חופשיות אינן עובדות רק על שרירים מרובים בבת אחת. הם גם גורמים להם לעבוד יחד, וזה קריטי לאיזון ולתיאום הגוף בעת האימון.

אנשים שביצעו תרגילים במשקולות, שיפרו את שיווי המשקל שלהם כמעט פי שניים מאלו שביצעו תרגילים דומים במכונות אימון קלאסיות.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שרוולון לזרועות לאחר ניתוחים : שאיבת שומן ומתיחת זרועות
פעולות כירורגיות מאפשרות לנו לשפר את המראה ואת הגזרה, ולהתמודד עם תופעות לא מחמיאות. ניתוח שאיבת שומן...
קרא עוד »
יונ 10, 2021
ציוד לק ג'ל
לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח באמצעות חומר דמוי ג'ל. לק ג'ל לרוב מורחים על ציפורניים טבעיות, אך ניתן למרוח...
קרא עוד »
ספט 05, 2022
איך לבצע סקר שביעות רצון לקוח בצורה מקצועית ומהירה?
ביצוע סקר שביעות רצון לקוחות בצורה מקצועית ויעילה מצריך תכנון וביצוע קפדניים. לשם כך, יצרנו עבורכם...
קרא עוד »
אוג 08, 2023