כדורי הרזייה – ברוכים הבאים להרזיה קלה ובטוחה

כדורי הרזייה

שיטת זבנג וגמרנו? האומנם?

יש כל מיני סטיגמות על כדורי הרזייה. יש אנשים שלא מאמינים בשיטת הזבנג וגמרנו, והאמת שגם אנחנו לא. זה לא סותר את העובדה כי כדורי הרזייה מאפשרים לנו פוש רציני בדרך התהליך לקראת אורח חיים בריא. כדי לרזות צריך לשרוף קלוריות, צריך לאכול פחות ולהוציא יותר אנרגיה בספורט ובכל מיני פעילויות שמסייעות לנו להזיז את הגוף. אפשר למשל להעדיף הליכה על פני נסיעה, אפשר להעדיף עלייה במדרגות על פני עלייה במעלית.

שריפת קלוריות

תהיו יצירתיים כי ביום יום שלכם אתם עושים פעילויות ספורטיביות בלי להרגיש. שטפתם את הרצפה? שרפתם קלוריות. סחבתם שקיות מן הסופר? שרפתם קלוריות. הלכתם שעות בקניון? כן! גם שם שרפתם קלוריות. נשמתם? הופ! שרפתם קלוריות. בלי להרגיש אתם שורפים קלוריות. כמה כיף לדעת שאפשר לחיות ובעצם החיות אנחנו מוציאים אנרגיה, אבל יש אבל גדול! כדורי הרזייה לפעמים נחוצים לכל מי שאין לו סבלנות לעבור תהליך כושר ארוך ומייגע.

פוש ראשוני לצריכה נכונה

לא לכל אחד מתאים לבלות שעות בחדר הכושר, להקפיד על שני ליטרים של מים ביום, לסתום את הפה לנוכח עוגיות טעימות. כדורי הרזייה הם הפתח שלכם לדרך בטוחה ולהשלת קילוגרמים בקלות. מה שיקרה אחר כך, תלוי בכם בלבד…הקפידו על תזונה נכונה, הקפידו לחשוב לפני כל דבר שאתם מכניסים לפה, לא רק בגלל קלוריות, אלא בגלל הבריאות. אם הגוף שלכם חשוב לכם, היו מודעים לו ופעלו ברכות ובנעימות כלפיו. כדורי הרזייה יתנו לכם פוש ראשוני לצריכה נכונה של אוכל כי פשוט מאוד ייסתם לכם התיאבון בלי שתרגישו. קסם או לא קסם?

שילוב של כוח רצון, כדורים ומודעות עצמית

בכדורים שמיועדים להרזיה יש קפאין וחומרים שמסייעים לתחושת שובע. זה לא שאתם מסתמכים רק על כדורים, אבוי לכם אם כן. אתם מוכרחים לשלב בין כדורי הרזייה שיסייעו לכם בתהליך לבין רצון אמיתי לשנות את אורח החיים הקלוקל שלכם. ברור שאם תאכלו ג'אנק פוד שלוש פעמים בשבוע או שתשתו אלכוהול בכל ערב – אתם תשמינו. ברור שאם תבלסו מול הטלוויזיה שוקולדים ללא הרף, תמצאו את עצמכם במשקל עודף. אתם צריכים להיות מודעים לעצמכם, תנו לכדורי ההרזייה לפעול למענכם, ומשם – תמשיכו בזכות המוטיבציה לשמר את המשקל הרצוי.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צרבת בהריון – מה האופציות שלך
אם את בהריון, בוודאי שמעת לא פעם את המשפט "הריון זאת לא מחלה", וזה נכון, לא מדובר במחלה, אלא בתהליך טבעי...
קרא עוד »
אוג 31, 2019
חשיפת החשיבות של הגנה עצמית
בעולם מלא באי ודאויות, הבטיחות האישית היא מעל הכל. בעודנו מטיילים במאמר זה, ראו בו מקור לחוכמה מסמכות...
קרא עוד »
דצמ 30, 2023
טרמפולינות – 5 דגשים בטיחות שאתם חייבים לבצע
הטרמפולינה היא ללא ספק אחד המתקנים הפופולריים בישראל. אם בעבר היו משתמשים בהם רק לצרכים ספורטיביים...
קרא עוד »
מאי 25, 2021