חרקים שתשמחו לא להיתקל בהם.

אף אחד אינו מעוניין לארח בבית שלו חרקים מכל סוג שהוא. חרקים יוצרים מראה מלוכלך ומוזנח לבית, הם זוללים את האוכל וחלקם אף עוקצים. כך שניתן בהחלט לומר כי החרקים הינם היצורים האחרונים שמעוניינים לחלוק איתם את המרחב הביתי. כמובן שישנם חרקים מסוגים מסוימים אשר עצם הימצאותם בבית מחייבת להזעיק מדביר מכיוון שהם פשוט בלתי נסבלים. מיהם החרקים הללו? להלן שלושת החרקים המזיקים ביותר שרק עצם הימצאותם בבית מחייבת צלצול למדביר ללא שהות:

נמלים – כמה קטנות ככה מטרידות

ישנם מגוון סוגי נמלים.
הנמלים הן אומנם קטנות מאוד ותוחלת החיים שלהן אינה עולה על חצי שנה, אך במידה והן משתלטות על הבית, יהיה קשה מאוד להמשיך לשהות בו. הנמלים חיות במושבות גדולות מאוד וכאשר הן מטילות את הביצים שלהן בסדקי הקירות, מאחורי ארונות ובחורים, סביר להניח כי שלוות הנפש של דיירי הבית תופרע מהר מאוד. בנוסף לכך, גורמות הנמלים ללכלוך אינסופי כך שגם אם יטאטאו את הבית מספר פעמים ביום, עדיין יצטבר בו לכלוך. מלבד כל זאת, הנמלים נמשכות גם לאוכל ומכיוון שאף אחד אינו מעוניין להשתמש בשוקולד למריחה עמוס בנמלים או בסוכר רוחש, יהיה צורך להשליך כמויות של מזון לאשפה.

טרמיטים – מה עשוי כאן מעץ?

בשני העשורים האחרונים הפכו הטרמיטים לתופעה רווחת בבתי אב רבים בישראל. מי שנתקל בהם או אפילו רק שמע עליהם, בוודאי יודע כי במידה וישנם טרמיטים בבית, הרי שכל מוצרי העץ שקיימים בו נמצאים בסכנת הכחדה. למעשה, מושבת טרמיטים שמתנחלת בבית עלולה לכרסם תוך זמן קצר רהיטים, משקופים וכל מוצר עץ שנמצא בו. בנוסף לכך, הטרמיטים רגישים לאור ולכן הם בונים לעצמם מעין תעלות מבוץ אשר הן משמשות להם כנתיב התקדמות. מיותר לציין כי נתיבי החול הללו אינם תורמים לחזות האסטטית של הבית.

יקרונית הרהיטים – כרסום עץ רעשני

יקרונית הרהיטים מנהלת סגנון חיים כמעט זהה לטרמיטים. גם היא כמוהם חובבת מאוד מוצרי עץ ונוהגת לכרסם כל מוצר עץ עד להתפוררותו הסופית. מה שכן, בניגוד לטרמיטים, היקרונית מכרסמת את העץ בקולות נקישה מעצבנים. על כן, במידה ושעות השינה שלכם יקרות, כדאי מאוד לשים קץ ליקרונית במהירות.
אגרנט ארנון מומחים בהדברות מכל הסוגים, מוזמנים להיכנס ולקרוא אודותיהם.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור ערסל למרפסת
אומרים כי כל בית צריך מרפסת, אך האמת המרה היא שלא לכולם יש מרפסת בבית שבה הם יוכלו להתפנק...
קרא עוד »
ינו 27, 2022
סוגי ג'ינסים לנשים
הגיע הזמן סוף סוף להכיר את סוגי הג'ינסים השונים הקיימים לנשים סקיני פיט אנחנו אוהבים ג'ינס סקיני...
קרא עוד »
אוג 15, 2022
טיפול טבעי באוטיזם
התחום של טיפול טבעי, כפי שאנחנו יודעים, הפך להיות אחד מסוגי הטיפול הפופולאריים ביותר כיום בשורה ארוכה...
קרא עוד »
פבר 16, 2019