זוגיות משלימה – הטוב שבשניים

טיפול זוגי

כולנו מכירים את הפתגם "טובים השניים מן האחד". כאשר מדובר בהצלחה של הקמת משפחה, אין ספק כי אותו פתגם מקבל כאן משמעות גדולה ועמוקה הרבה יותר. בחיים בכלל ובזוגיות בפרט, כאשר דברים נעשים ביחד תוך שיתוף פעולה ועזרה הדדית אחד לשני – תמיד הדברים יהיו יותר קלים ויראו יותר טובים.

אך כדי שזוגיות תצליח להתפתח ולהיבנות כמו שצריך, חשוב לדאוג לטפל ולשמר אותה כל הזמן. זוגיות קיימת היא אינה דבר שצריך להסתכל אליו כמובן מאליו, אלא תמיד צריך לחשוב איך כדאי לשפר עוד יותר את הזוגיות ואיך להפוך אותה לזוגיות משלימה, אילו דברים כדאי לי לעשות לטובת בן הזוג ואילו דברים כל אחד צריך לשנות אצל עצמו.

זוגיות טובה עם כנות ופתיחות

המפתח לזוגיות טובה ויציבה הוא רמת הפתיחות שיש בין בני הזוג. כאשר האחד מקפיד לשתף את השני בכל דבר שעובר עליו, בין אם זה דבר טוב או דבר רע, כך מצד אחד הוא לא מרגיש שעליו להתמודד לבד עם אותה הרגשה ומצד שני הוא מקבל עידודים וחיזוקים מהחצי השני שלו.

אין ספק כי סודות אינם דבר טוב אף פעם, מכיוון שכל סוד עתי להתגלות בשלב כזה או אחר. כאשר מסתירים דבר מה מבן הזוג, זה יכול להעיב מאוד על הזוגיות ולאט לאט היחסים יתקררו ולא יהיו כמו תמיד דבר שיכול להוביל לטיפול זוגי. לכן, חשוב במיוחד לשמור על כנות ופתיחות תמיד בכל שלב במהלך הזוגיות.

זוגיות עם הפתעות מיוחדות

כדי לשמור על גחלת התשוקה שיש בזוגיות, במיוחד אם מדובר בזוגיות הנמשכת שנים רבות, חשוב תמיד להעניק לצד השני את גורם ההפתעה שיפתיע וירגש אותו בכל פעם מחדש. במהלך השנים כל זוגיות הופכת להיות לדבר שבשגרה, אם זה סביב הילדים, סביב העבודה והקריירה או חיי היומיום השגרתיים.

אם מכניסים מדי פעם הפתעות מיוחדות ומרגשות עבור בן הזוג במהלך יום שגרתי כמו ארוחת צהריים משותפת, הודעות סקסיות ומצחיקות באמצע יום עבודה או בילוי זוגי במסעדה האהובה על שניכם – זה דבר שיתרום מאוד לזוגיות המשותפת ולאהבה השוררת בינכם.

 

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קופסאות אחסון למטבח
הכנת המזון צריכה להיעשות בצורה בטוחה והיגיינית. ניתן להשיג זאת רק על ידי אחסון נכון, הכולל שימוש בכלי...
קרא עוד »
יונ 23, 2022
פרדוקס הבחירה: פענוח ההתאמה של טיולים מאורגנים
טיול הוא חוויה אישית מאוד. מה שעובד עבור אדם אחד עשוי להיות לא אידיאלי עבור אחר. טיולים מאורגנים...
קרא עוד »
אוק 30, 2023
איך משתמשים נכון בדיאפרגמה?
שימוש בדיאפרגמה הוא סוג של מניעת הריון. זה מונע הריון על ידי יצירת מחסום בין הרחם של האישה לזרע של גבר....
קרא עוד »
אוג 20, 2020