הנזק שנגרם לרכב בגלל תדלוק שגוי

העולם של הרכב הוא דבר מורכב. לא לחינם יש הרבה מה ללמוד על הרכב עצמו, וניתן לומר כי גם המעט שאותו לומדים לתיאוריה ובשיעורי הנהיגה לא מספיק על מנת להכיר את הרכב בצורה מעמיקה ממש. יש נשואים שאותם לומדים עם הזמן ו"על הדרך" לגבי הרכב, וזה עדיף ללמוד את הדברים מאחרים כדי שהרכב לא יינזק באופן שיצריך הוצאה כספית וטיפול אצל מוסך. אחת מן הטעויות האפשריות היא של תדלוק שגוי ובחירה לא נכונה של סוג הדלק.

דלק או סולר

אופס, שמתי סולר במקום בנזין!

אדם שלא ממש בקיא בכל העניין הזה של סוגי הדלק, חייב לערוך את ההיכרות הזו מבעוד מועד ולא להקל ראש בסוג הדלק שאותו הוא בוחר על מנת לתדלק את הרכב שלו. באופן כללי ניתן לומר כי מדובר בשלושה סוגים, האחד הוא בנזין 95, שאינו מכיל עופרת ומתאים לכל דגמי הרכבים אשר משנת ייצור 1990 והלאה. השני הוא בנזין 96, שבו יש תוספים שמחליפים את העופרת ואת הדלק מן הסוג הזה מתדלקים רכבים שהם עד שנת ייצור 1990. הסוג השלישי של הדלק הוא גז, כאשר הגז הטבעי הוא סוג של תחליף לדלק שמופק מנפט גולמי. הסוג האחרון הוא סולר, כשסולר הוא תדלוק שמתאים אך ורק לרכבים עם מנוע מסוג דיזל.

איך מתקנים את המצב

מה קורה כאשר בטעות ובהיסח הדעת או בשל בורות בעניין מבצעים תדלוק של דלק מן הסוג הלא נכון עבור הרכב? במקרים מעין אלה הרכב קרוב לוודאי שלא יפעל בורה תקינה אם בכלל, וכאן יש אלמנט חשוב מאוד של הוצאת כל חלקיק קטן של דלק שתודלק מן הסוג הלא נכון כמה שיותר מהר ובצורה מקצועית שלא משאירה מקום לספק לגבי ניקיון כל המערכות שנוגעות בדבר. דבר זה כולל את תא הדלק, מיכל הדלק ואת מערכת ההזרקה. הטעות הזו היא כזו שמתרחשת שלא באופן תדיר אך, גם באופן שאינו נדיר, ורק צריכים לדעת מה לעשות ואל מי יש לפנות כדי לתקן את הנעשה על מנת שנזק חמור לא יתרחש לרכב שבו מידי יום נוסעים.
מוזמנים לפנות אל עמי FIX, מוסך נייד שעומד שירותכם 24 שעות ביממה:
https://www.amifix.co.il/

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מועדני לקוחות מומלצים בארץ
אם גם אתם מנהלים עסק, אתם בוודאי יודעים לומר עד כמה בשנים האחרונות התחרות הפכה להיות קשה. ככל שחולף...
קרא עוד »
אוק 31, 2019
אמא טרייה? אולי מגיע לך לקבל החזרי מס לאימהות
כאימא טרייה, מגיע לך מזל טוב! אנחנו אולי לא מכירים אותך אישית, אבל חשוב לנו ליידע אותך שבהחלט יתכן...
קרא עוד »
ינו 28, 2021
מדריך ידידותי לרכישת בושם באינטרנט
ברוכים הבאים לעולם הכובש של קניות בשמים באינטרנט, שבו ניחוחות מתעוררים לחיים בלחיצת כפתור. בתור...
קרא עוד »
נוב 07, 2023