האם תפילה מרחוק יכולה לסייע ליולדת?

יולדת – כמה חששות, כאבים ולבטים. אין ספק שזו אחת הסיטואציות המאתגרות עבור כל אישה באשר היא, וזמן ייחודי ומלכד לכל זוג שהוא. היולדת נמצאת בתוך תהליך טבעי ומיוחד שמתנהל באופן פלאי. הגוף שלה עובר חוויה מיוחדת במינה אשר כרוכה בכאבים משמעותיים מאוד וגם בסכנות לא מעטות.

תפילה מכל מקום מועילה

כדי להקל על היולדת ולעזור לה לצלוח את השעות הללו באופן הטוב ביותר יש שיטות שונות להקלה. יש אלחוש והרדמה אפידורלית, יש תמיכה ושימוש באביזרים שונים. ויש גם תפילה. נכון, כל אמצעי טבעי יכול להביא תועלת. כל סיוע שהאישה תקבל עשויים להקל מעליה את הכאבים. אבל אין ספק כי יש כלי עוצמתי ורב כוח אשר בכוחו להקל ולהפחית את הכאב בעוצמה אדירה. כלי שיכול לסייע ליולדת ולתת לה את הכוחות לעבור את תהליך הלידה בצורה קלה יותר. תפילה.

במה מועילה תפילה?

כל קושי ניתן לאדם עם מטרה ברורה. לבורא העולם יש תכנית ברורה והוא חפץ להשיג את המטרות ולהוביל את בני האדם להשגת המטרות הללו. גם אישה שמביאה חיים לעולם צריכה לעבור את המסלול המורכב של תשעת ירחי הלידה והלידה עצמה כדי לזכות לחבוק בידיה את התינוק. כי עליה לחוות את הסבל על פי התוכנית האלוקית. אך תפילה בכוחה להועיל במידה רבה. שכן חפץ הבורא כי תחוש האישה שהיא נמצאת בידיים של אב רחום וחנון. ורק הוא יכול להציל אותה ולהוביל את הלידה אל הסוף הטוב שלה במהירות. לכן נכון שהיולדת עצמה תבצע תפילה ללידה קלה. גם בעלה יישא תפילה לשלום אשתו והעובר שבקרבה. גם תפילה מרחוק עשויה להביא תועלת רבה. שכן כל תפילה מגיעה לכיסא הכבוד ומחוללת ישועות.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החשיבות של אינטליגנציה רגשית בגירושין
אינטליגנציה רגשית היא היכולת להבין ולנהל רגשות בעצמו ובאחרים. זוהי גם היכולת לזהות, לשלוט ולהביע...
קרא עוד »
ינו 31, 2023
איך מכינים את הבית לקראת החורף?
עלינו להתכונן לחורף על ידי נקיטת אמצעי זהירות מפני הקור ופגעי מזג האוויר. הבית צריך להיות מצויד היטב...
קרא עוד »
אוק 06, 2022
מה לקחת בחשבון כאשר רוכשים מפוח עלים
גינה פרטית היא השאיפה של כל אחד, כי אין דבר יותר מהנה ומרגיע כמו לשתות את הקפה הראשון של הבוקר בגינה...
קרא עוד »
ספט 15, 2021