האם ניתוח מתיחת פנים מתאים לכולם?

ד"ר אופיר שיין

כולנו רוצים להנות מפנים צעירות ומתוחות, כמו שכולנו רוצים להביט במראה ולראות כי נשקפת מולנו דמות רעננה וצעירה. במציאות, תוצאות הגיל וההזדקנות, זיהום האוויר, מתח וחרדות – עלולים לגרום לאבדן גמישות העור, ל'נפילה' של עור הפנים, לקמטים ושאר עודפי עור שנוצרים בצורה טבעית ועם השנים. החדשות הטובות הן שניתוח הרמת פנים או מתיחה – יספקו את התוצאות שאנו מקווים לקבל, והן פנים מתוחות גמישות ורעננות. אבל האם הפרוצדורה מתאימה לכל אחת ואחד?

כדי להבין, יש להכיר את הפרוצדורה ואת מהלכה:

מתיחת פנים נועדה להעלים את נזקי הזמן ואת המראה העייף והזקן, זאת תוך העלמת קמטים, נזקים ועור נפול. המנתח שמבצע את ההליך עושה זאת ע"י חיתוך ברקמת העור שנמצאת בין האוזניים השיער והמצח. מכאן תתרחש הרמה של שרירי העור שנפלו עם השנים. לאחר מכן נעשית הסרת עודפי עור תוך תפירת הרקמה חזרה ובאופן בטוח עד למתיחה. הפרוצדורה דורשת החלמה, בדיקות ומנוחה. לאחר מכן, כמעט ולא נותר סימן לפרוצדורה והתאוצות ברוב המקרים מדהימות!

למי זה מתאים?

ניתוח כזה מתאים לנשים וגברים מעל גיל 50 (בממוצע) שמעוניינים להעלים קמטים, למנוע צניחה נוספת של העור, לטשטש נזקים וכדומה. הפרוצדורה מתאימה גם למי שלחייו והלסת התחתונה נפולים ונראים תשושים. ניתוח זה מתאים עבור מי שסובל מנזקים בעור כמו נזקי שמש, עישון, גנים גרועים, צלקות ועוד. הניתוח מתאים למי שרוצה תוצאות ארוכות לאורך שנים רבות ולא למי שמחפש פתרון זמין כמו הזרקות שמתמסמסות מהר ויוצרות מראה לא טבעי. מי שיבחר מנתח פלסטי טוב כמו ד"ר אופיר שיין, יכול לעבור ניתוח קל או מורכב יותר ובכך להנות מעור פנים צעיר, רענן ומתוח.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חלוקת רכוש בגירושין – איך זה מתבצע?
אחד הנושאים החשובים ביותר בעת תהליך גירושין, הוא חלוקת רכוש בין בני הזוג. מדובר על תהליך אשר אמור...
קרא עוד »
ספט 13, 2021
כריות הריון – איך אפשר בלי זה?
שינה היא חלק חיוני בהריון. זה עוזר לתינוק לגדול ולהתפתח. עם זאת, חשוב לזכור שהכרית לא רק עוזרת לך לישון...
קרא עוד »
פבר 21, 2023
אולם אירועים או גם גן אירועים – מה עדיף?
אולם אירועים הוא חלל המיועד לשמש למפגשים גדולים כגון כנסים, סמינרים וחתונות. גן אירועים הוא חלל דומה...
קרא עוד »
יול 10, 2022