בורג' בנימינה – גן אירועים עם יופי טבעי!

גן אירועים בטבע בקיסריה

מתחתנים או חוגגים כל אירוע פרטי/עסקי כזה או אחר? מחפשים אחר גן אירועים קסום וייחודי? זה הזמן להכיר את מתחם האירועים בורג' בנימינה – גן אירועים בבנימינה המאפשר לכם ליהנות מיופי טבעי…

בורג' בנימינה הינו גן אירועים קסום וייחודי הממוקם באתר ה-ברוג' הנחשב לאחד מהאתרים ההיסטוריים הבולטים ביותר של ההתיישבות בארץ ישראל בראשית המאה ה-20. גן הברוג'  ממוקם בדרום מערב בנימינה והוא מעמיד לרשותכם מרחב קסום של יופי טבעי המשלב בתוכו את שרידיו של החאן הגדול אשר נבנה במאה ה-18 על ידי התורכים ונרכש על ידי הברון רוטשילד בשנת 1900.

בשטח הגן ניתן לקיים את כל סוגי האירועים הפרטיים/עסקיים וליהנות גם מאווירה פסטורלית הודות למרחבי הטבע העוטפים את המתחם וגם מאווירה יוקרתית ומפנקת הבאה לידי ביטוי בכל אחד ממאפייני האירוח המוצעים לכם במתחם.

גן אירועים בטבע בקיסריה

בורג' בנימינה – המקום הטבעי לאירוע הבא שלכם

גן האירועים בורג' בנימינה, ממוקם בסמוך למטעי אבוקדו והוא משתרע בתוך גן טראסות מרהיב ביופיו. בשטח הגן, תוכלו למצוא מגוון רחב ואיכותי של פתרונות אירוח והפקה אותם ניתן להתאים באופן פרטני לכל סוגי האירועים אותם תרצו לקיים במקום, החל מאירועי חתונה המתקיימים בשעות הצהריים או הערב ועד לאירועי יוקרה לעובדי חברות וארגונים. השילוב הקסום בין מרחבי הטבע לבין המימד ההיסטורי של מתחם הבורג', מעניק לכם נופך קסום לאירוע ולמעשה מבטיח לכם אירוע ייחודי ובלתי נשכח.

אם גם אתם מחפשים אחר גן אירועים בטבע בקיסריה והסביבה, זה הזמן להגיע לביקור התרשמות ממתחם ה-בורג' בנימינה ולהתאהב באווירה הייחודית של המקום. צוותי הניהול והאירוח של המתחם עומדים לרשותכם מהרגע הראשון ועד לסיומו המוצלח של האירוע הבא שלכם, כאשר לאורך כל הדרך, הם ילוו אתכם ברמה האישית ויתכננו יחד איתכם לפרטי פרטים את האירוע.

לרשותכם, מגוון רחב של תפריטי אירוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר. תפריטי האירוח במתחם מוצעים על ידי חברת הקייטרינג בארף המתמחה בהרכבת מנות שף על בסיס חומרי הגלם והתוצרת החקלאית הטובה ביותר של יישובי הסביבה.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה בודק שכר?
בודק שכר הוא תפקיד שימושי מאוד לחברות. הם יכולים לשמש כדי לבדוק את מצב תלושי השכר של העובדים, והם...
קרא עוד »
אוק 12, 2022
תובנות מפתח לגבי ייעוץ משפטי מקצועי
ניווט בעולם מבלי להבין את המשמעות של ייעוץ משפטי מקצועי דומה להפלגת ספינה ללא מצפן. בנוף המשפטי...
קרא עוד »
דצמ 21, 2023
תקרות מגשים – איך לבנות אותן בצורה יציבה
תקרות מגש הן דרך מצוינת להוסיף מראה ייחודי ומסוגנן לבית שלך. הם גם דרך קלה לגרום לחדר להיראות גדול...
קרא עוד »
מאי 25, 2023