בגד ים שלם – רק לנשים מלאות? 

 

עד לפני שנים לא רבות, בגד ים שלם היה מיועד בעיקר לנשים מלאות שהתביישו בגוף שלהן או שהרגישו לא נוח להסתובב עם בגדי ים חושפניים. מה עוד שעד לפני כמה שנים, לא כל חברה היתה מוכנה לייצר בגדי ים אחרים עבור נשים מלאות, ולכן זו היתה האופציה היחידה עבורן. 

אך היום המצב מעט שונה משני הכיוונים. מצד אחד, נשים מלאות יכולות למצוא לא מעט אופציות אחרות, כאלה שמתאימות להן יותר, כל אחת על פי מה שהיא רוצה, כל אחת על פי מה שמתאים לה. מצד שני, לא רק נשים מלאות לכאורה, מבקשות ללבוש בגד ים שלם, אלא גם נשים הרבה יותר רזות, נשים שעל פניו, היינו מצפים מהן שירצו ללבוש בגדי ים ביקיני או אחרים. 

לפני שאנחנו נסביר מדוע נשים רבות מעוניינות ללבוש בגד ים שלם, בלי קשר למבנה הגוף ולמראה שלהן, צריך לומר, שהיום אפשר למצוא הרבה מאוד מקומות בהם אפשר לרכוש בגדי ים. בין אם מדובר בחנויות ספורט, חנויות לבגדי ים, ובין אם מדובר בחנויות בגדים רגילות. כמו כן, אפשר למצוא בגדי ים גם באתרי אינטרנט שונים, כולל של מעצבים ומעצבות שמציגים קולקציות ספציפיות ייחודיות משלהם. 

מי לובשת בגדי ים שלם

אפשר לחלק את הקטגוריה הזאת למספר קבוצות. 

ראשית, אם הסטיגמה הייתה שבגד ים שלם הנו בגד ים לנשים מלאות חשוב לזכור שישנן הרבה מאוד בחורות צעירות מבקשות ללבוש בגדי ים שלמים מטעמי צניעות. זה כולל גם בחורות חילוניות, שמעדיפות לא ללבוש ביקיני או בגדי ים חושפניים מסיבה כזו או אחרת. הן מרגישות הרבה יותר נוח ללבוש בגדי ים שלמים. 

שנית, זה עניין של גיל. נשים מבוגרות רבות זונחות את הביקיני ומעדיפות ללבוש בגדי ים שלמים, הן מרגישות הרבה יותר נוח עם זה. 

שלישית, בחורות שנוהגות לשחות בים או בבריכה, הרבה פעמים יעדיפו להיעזר בבגד ים שלם, הוא ישמור עליהן הרבה יותר טוב, יגן עליהן טוב יותר מפני המים. 

ארבע, נשים שלא אוהבות להשתזף, יעדיפו בגדי ים מלאים ולא בגדי ים שישאירו אותן חשופות לקרני השמש.

 

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 המלצות לערכות מדע לילדים
ילדים אוהבים לחקור ולגלות דברים חדשים, במיוחד כאשר תהליך החקר והלמידה מתבצע באופן עצמאי בדרכים...
קרא עוד »
דצמ 13, 2021
ניווט בעולם הקוסמטיקה המבוססת על שמן: מי צריך להשתמש בהם?
בנוף המגוון של יופי וטיפוח העור, קוסמטיקה על בסיס שמן תופסת עמדה ייחודית. מוצרים אלה נהנים משבחים...
קרא עוד »
פבר 14, 2024
איך לבחור ספק פוד טראק מהימני ואיכותי לאירוע שלך?
בחירת ספק משאיות מזון אמין ואיכותי לאירוע שלכם דורשת שיקול דעת ומחקר מדוקדקים. במאמר זה תוכל למצוא...
קרא עוד »
יול 10, 2023