בגדי ים במידות גדולות – מרחיבים את אידאל היופי

קראו בהרחבה

המגזינים הראו לנשים כי הן צריכות להיות רק במידות קטנטנות ביותר וחטובות ומושלמות בכל בגד שנלבש. בפועל? אישה לא חוזרת אל הגזרה שלה לאחר הלידה ויש לא מעט נערות וילדות שהיו שמחות ללבוש ביקיני וחוששות לעשות זאת בשל בטן מלאה משל מה שנראה במדיה ובסביבה. בשנים האחרונות חל מאבק שמעלה את המודעות אל גוף מלא יותר ואל הזכות של כל אישה ללכת לים ולכל מקום עם בגד שמחמיא לה.(קראו בהרחבה).

כולם הולכים לים ולבריכה

כל אישה אוהבת ללכת לים ו/או לבריכה, אבל זה יכול להיות מאתגר לרצות ללכת כשאין בגד ים נוח ללבישה. בגד הים מכסה את הגוף בצורה הכי מועדפת על כל אחת ואחת, ועם בגד הים הכי נוח להירטב ואז להתייבש מחדש ביום של קיץ חם. בזמן האחרון זה נעשה הרבה יותר בולט לראות ולהבין כי יש נשים שלא נמצאות במידות של דוגמנית ועדיין מעוניינות ללכת לים בלי לחוש שום סוג של בושה בכניסה אל חנות ההלבשה ולאחר מכן אל הים עם בגד הים הנבחר. היום יותר מאי פעם קולן של נשים במידות נשיות ומלאות נשמע, והוא אומר כי לכל אחת יש את הזכות למצוא בגד ים במידה שלהן ועם כל העגלגלות שאיתה היא נתברכה ללכת לרחוץ את גופן בים או בבריכה.

מבחר רחב של דגמי פלאס סייז

פעם ברוב המכריע של חנויות בגדי הים היו דגמים שרק התחילו במידות קטנטנות ועברו אל מידות שהן 42 או 44 לכל היותר. דבר זה הותיר את הנשים שמגיעות מידות יותר גדולות ללא בגד ים שאיתו הן יכולות לטבול בכיף בים, ואם אכן נמצאה המידה האבודה, יהיה מדובר בכמה דגמים בסיסיים ולא משהו מעבר לכך. למרבה השמחה המודעות הגדילה את כל המבחר עבור נשים שמגיעות בפלאס סייז, והן יכולות לבוש בגדים טרנדיים לגמרי, ואפילו לרכוש שני בגדי ים מידות גדולות מרוב שיש מגוון שכולל דגמים, צבעים ומידות של בגדי ים. העידן הנוכחי הוא הרבה יותר מבורך מבחינת ההבנה כי אישה מגיעה בכל משקל, ולכל אישה מגיע ללכת עם בגד ים אהוב במידה שלה.

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דשא סינטטי מומלץ
דשא סינטטי הוא סוג של דשא מלאכותי העשוי מפוליאתילן, פוליפרופילן וגומי. הוא משמש בעיקר למגרשי ספורט,...
קרא עוד »
ינו 16, 2023
תובנות פנימיות: שיקולים מרכזיים עבור ספורטאים לגבי אבקות חלבון ותוספי תזונה
בתחום הספורט והאתלטיקה, לא ניתן להפריז בתפקיד התזונה. בתור מישהו מושרש עמוק בעולם מדעי הספורט...
קרא עוד »
פבר 29, 2024
משחקים גדולים לבית ספר
מאז תחילת המאה ה-20, בתי ספר משתמשים במשחקים ופעילות odt כדי ללמד תלמידים. הרעיון הוא שמשחקים יכולים...
קרא עוד »
אוק 22, 2022