איך לעודד את הילדים לשטף ידיים

מדבקות עם שם

נגיף הקורונה הזכיר לכולנו עד כמה שאנחנו לא ממש שומרים על היגיינה ברמה מספיק טובה, וזו התקופה מלמדת את כולנו כיצד לנהוג אל מול נגיף שיכול להיות על גבי כל דבר ובכל מקום כמעט. אחת מן הפעולות שמסייעות במניעה היא שטיפת הידיים, שאותה יש ללמד את הילדים בצורה הכי נעימה כדי שאלה יפעלו בדרך הרצויה.

מתגמלים עם מתנות

ניתן ליצור לוח הצלחה שבו אחרי כמה פעמים שבהן הילדים זוכרים היטב עד כמה זה חשוב לשטוף את הידיים ולשמור על כללי הבית וכללי ההיגיינה, הילדים יכולים לבחור לעצמם מתנה קטנה. מכינים מבעוד מועד את המתנות עטופות ומוסתרות, ועם כל הצלחה בלוח מעניקיםאת ההפתעה הנחמדה הזו שגם יכולה להיות סוג של משחק נחמד שבו הילדים יכולים לשחק בזמן הפנאי האינסופי הזה של תקופת הקורונה.

מתזכרים עם מדבקות

ילדים קטנים מאוד אוהבים לקבל מדבקות עם שם ואותן להדביק כמעט בכל מקום אפשרי. ניתן לנצל את האהבה הטבעית הזו שלהם אל מדבקות בכל צבע ובכל צורה, ולרכוש עבורם סט של מדבקות שבהן מצוין עד כמה הם ילדים חזקים וגיבורים שיודעים מה צריך לעשות על מנת לנצח את הקורונה. זה עובד במיוחד עבור ילדים שמכירים היטב גיבורי על, וזה עובד לא פחות עבור חובבי מדבקות חד קרן. ניתן להדביק על הבגד ואפילו על המסיכה שאותה לובשים הילדים, לקישוט.

מהווים דוגמא אישית

 הדרך הכי טובה ללמד משהו את הילדים היא על ידי נתינת דוגמא אישית. ברגע בו ילד מביט ורואה בעצמו כי ההורים שומרים על כללי ההיגיינה, ובעצמם שוטפים את הידיים לפי הנדרש, הם יעשו את אותו הדבר גם הם ולא ירגישו כי זהו דבר מאולץ.

לחצו כאן כדי להתרשם ממגוון למתנות מקוריות ומיוחדות!

Blog Uncategorized אפייה זוגיות לבית משפחה פנאי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך משתמשים נכון בדיאפרגמה?
שימוש בדיאפרגמה הוא סוג של מניעת הריון. זה מונע הריון על ידי יצירת מחסום בין הרחם של האישה לזרע של גבר....
קרא עוד »
אוג 20, 2020
ברכה לבר מצווה
רוצים להעניק את הברכה המושלמת ליום בר המצווה של יקיריכם? יש לנו את הטיפ הטוב ביותר כיצד ליצור את הברכה...
קרא עוד »
אפר 18, 2022
שעוני קיר – מתנה מושלמת לבית או למשרד
שעוני קיר יכולים להיות תוספת נהדרת לכל בית או משרד. לא רק שהם משרתים מטרה מעשית, עוזרים לנו לעקוב אחר...
קרא עוד »
מאי 12, 2023